12.03.2010

Virus herjer på Facebook, pc`er må sendes til reparasjon:(

Vær OBS på Virusskiten som herjer på Facebook nå.
Jeg har selv vært på Elkjøp og levert min pc i dag.En god venn av meg hadde måtte gjøre det samme.Begge har fått tilsendt link til en video på innboksen/meldinger på facebook.Nå er linkene blitt lagt ut som status på flere av oss også.Så kjenner du ikke linken eller venter en melding med link til en video så IKKE åpne!! Slett skiten.Nå risikerer jeg  å miste massevis av flotte vinterbilder og bilder av ungene.
Andre dokumenter kan jeg leve med å miste. Dette er så unødvendig og irriterende at jeg har ikke ord.Fikk låne en pc for å kunne følge med på viktige mailer og i tilfelle jeg må sende ut varsling på lete/redningsaksjon i Røde Kors Hjelpekorps.For det var selvfølgelig ingen som kunne ta jobben med å sjekke pc`n en fredags ettermiddag. Stakkars gutten i servicemottaket fikk besøk av ei møkksur dame skal jeg ærlig innrømme.
Stakkars gutten.Han kunne da vel ikke noe for dette.Men enda mer syndt på den som har startet dette om jeg fikk tak i ørene på`n.Hiv og hoi de øra skulle blitt unormalt lange gitt.
Så pass på hva som popper opp på fjesboka  om dagen.

3 kommentarer:

  1. Hm, ja jeg har sett at jeg har fått en del mistenkelige mail på Facebook i det siste. Folk som har sendt meg mange mailer med YouTube filmer osv.

    SvarSlett
  2. Ja nemlig.Og plutselig sto det som status på flere også.Kjedelig.

    SvarSlett
  3. et tips.ikke instaler noe hvis du får en film tilsendt gjennon you tube.. for det gjorde jeg. men jeg brente alt viktig på cd plater før je reins.maskina mi.også leverte jeg 5 cd som en butikk som hadde peiling på pc, sjekka de for virus.og dette kostet meg 100 kr :)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.