16.03.2010

Står en ny klokke på ønskelisten? Se her

Jeg har en stund ønsket meg ny klokke.Jeg er nå så heldig å ha blitt sponset med en ny klokke fra http://www.klokker.no/ takket være bloggen min.
Jeg for min del bruker klokke som et hjelpemiddel.
Som sykepleier og som Førstehjelper i Røde Kors Hjelpekorps har jeg bruk for en klokke som hjelper meg under vurdering av pasient.
Noen bruker klokke som smykke også, ellers er vel det å holde tiden litt kjekt.
Det er jo så mange flotte klokker/armbåndsur der ute.Men  Klokker.no er virkelig verdt en titt.
De har ulike kategorier klokker som :dameklokker til oss Mammaer
Barneklokker og Søsterur .
De lover rask levering og enkel og sikker betalingsmåte.

Denne skal jeg ha :) Et mørkeblått søsterur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.