30.03.2010

Skal minsten på skolen til høsten? Da er det kjekt å få klokke slik at man kan lære seg den:)

Når jeg har kjøpt klokker til mine håpefulle har jeg lagt vekt på godt synlige tall, ryddig design og at de sitter godt på håndleddet.
klokker.no har både tøffe og søte barneklokker å by på.
En jeg falt litt for er denne adidas klokken.Tror nok mamma`n skal bestille den til minsten her i heimen:)
Noen som har denne og har erfaring?
Ta en titt inne hos klokker.no dere også, der finnes noe  for enhver smak.

1 kommentar:

  1. kjempekul klokke :) tror nok at minsten kommer til å bli storfornøyd om han får en slik!!! Adrian skulle så gjerne ha vært skolegutt, han snakker om de store som skal starte på skolen, at han er voksen, brannmann - hahaha, lenge leve fantasien!!!! :O) utrolig gøy å høre på altså.. "mamma jeg skal passe på deg om det kommer en dinosaur" hahaha! :)

    håper at dere har det supert!!! og at dere får ei kjempekoselig påske :)

    påskeklem :O)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.