02.03.2010

Jan Thomas kom til meg, her skal du utfordring finne!!:)

Her og nå føler jeg meg rett og slett sliten.Ser i speilet at Jan Thomas, tross sin kreative og dyktige evner, ville fått en utfordring utove normalen med meg.
Kanskje det ville vært spennende? Å se om han klarte å redde en sliten 4barns mamma fra utseende- undergangen??
Jeg er kanskje i overkant aktiv, så det er derfor det røyner på?? 100% jobb, Korpsleder Hamar Røde Kors Hjelpekorps, en datter med adhd,elsker å skrive og er innom både mine egne blogger, facebook, mammanett og kreativmamma.no mange ganger om dagen. Senke farten kanskje? Men det har jeg jo ikke tid til:)Det skjer så  mye og jeg liker ikke å gå glipp av noe nemlig:) og jeg er jo nødt til å få utløp for alle rare meninger og ikke minst skrivekløen.
Noen som tar det som en utfordring å be godeste Jan Thomas style meg opp?hehe, stakkars vakre mann.
Men dæven så stilig det hadde vært.Men nå har ikke jeg  en toppblogg og ikke er jeg rik. Har heller ikke et kjent fjes så drømmen om en dag med luksus er vel å drømme litt for STORT.Men det er jo alltids lov å håpe;)
Hm, mye rart man skal få seg til å skrive også.
Helt umulig.Dette er ikke samme dame.Jeg har fått feil bilde på kamera mitt:)
Hjeelp!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.