28.03.2010

Sinnataggen og Saga

Huffameien, ikke greit å tape gitt.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg har en vanvittig temperament selv, men jeg lo så jeg grein da jeg så reaksjonen til Geir i farmen.Ikke minst lo jeg av ansiktsutrykkene til de andre.Dæven døtte han var småsint ja:) Eller den noe fortumla og lattermilde programlederen som holder frem restene av saga og spør-hva er dette??
Men bra det var saga som fikk det og ikk noen av de andre deltagerne da.
Må være et stress å være med på slike program.Bli filmet omtrent uansett hva du driver med.Ikke noe for meg men artig å se på andre som dummer seg ut:):)
Lurer på hva han tenkte og følte etter at han fikk henta seg inn igjen .-Skitt jeg er jo på tv jeg, det glemte vi visst.Jaja Geir, du redda min lørdagskveld:):) Om det er en trøst. Jeg liker folk som viser sitt sanne ansikt, og det gjorde Geir må man si:)Er vi sinna så er vi sinna.
Tore som kjempet mot Geir ble nesten redd da Geir reagerte som han gjorde.
Godt det endte bra, selv om saga endte en viss plass:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.