03.03.2010

En noe urolig natt, men har det bra for det.

Gjesp.Sitter her og skjønner ikke helt at det er morgen enda. Som mange kvelder før hadde jeg bestemt for å hoppe tidlig til køya.Men det ble også som enda mer vanlig senere enn planlagt.Mor har alltids noe som skal ordnes på vei til sengen.
Brukte litt tid på å sovne for enkelte hadde litt på hjertet og mor hun grubler alltid på det meste av dagens hendelser etter at hun legger seg. Som f.eks at henens 16 åring er mobbet ut av sin nye klasse uten at lærerene bryr seg med det.
Kl.02.0 bråvåknet jeg av Røde Kors telefonen.Alarm.Opp og hopp og sende varsling.Men min pc ville ikke samarbeide kl.02. på natta og dermed måtte jeg vekke min rk kollega og be ham være vennlig våkne opp og sette seg ved pc`n.Stakkars.Og når han endelig er iferd med å trykke send ut på varslinga så finner min pc ut at da kan man slå seg på og samarbeide.Knurr!!
Vel, etter denne bråvåkningen fikk mor hodepine og måtte ty til paracet og masse vann.Fant ingen god liggestilling etterpå.Hr 5 hadde inntatt min side av sengen bare sånn for sikkerhets skyld.
Tja, natta gikk da og man fikk tre timer søvn:)og nå er det morgen og snart kan jeg nyte en kopp kaffe, sende noen friske unger på skolen og selv dra på jobb for å møte en flott gjeng med alenemødre:):)
I dag er det mor og barn gruppe igjen og vi får besøk av småbarnsteamet fra bup.Det blir nok bra.
Ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.