02.07.2011

Solid frokost og deretter hyggelig innkjøp


Startet dagen med hjemmebakt lavkarbobrød og egg . Eller dvs etter at jeg sov et par timer attpå vakta i natt.
Tror jeg kan ha brødet i fred for ingen av unga er spesielt glad i alle de "frøene".
Deretter bar det ut på hyggelig shoppingrunde sammen med mannen og mr snart 19.

Bestilte og ordnet med bryllypsgave til våre kjære naboer som skal gifte sge neste helg.Gleder oss masse :)
og i August er det min gode venninne Gro sin tur.Da blir det tårer da tenker jeg <3 men men , det gjør da ingen ting så lenge man ikke gråter pga smerter eller vonde følelser.

Litt småtteri til kjøkkenet ble det også.Blandt annet nye grytekluter for det var det visst nesten tomt for.Aner ikke hvem som spiser det men.

Deretter har dagen vært brukt til rydding og ordnings.Kjøkkenet ble inntatt av meg og eldstemann som ryddet og vasket kjøleskap, fikk flytta litt på det og tatt en god vask bak det osgså.Det trengtes. Og ja jeg skal innrømme at vasken ble utført av mannen.
Men jeg tok resten;)

Nå styrer mannen med nytt dusjkabinett.Det gamle ramla nesten sammen når vi gikk inn i det.Burde nesten ha førstehjelpsskrin ved siden av dusjen.

Men nå er det snart tid før lørdagsmat og litt godis.Senere i kveld drar jeg på nattevakt igjen.Har blitt kjent med mange hyggelige damer som jobber på Ringen.Ja det jobber menn der også, men de har jeg nesten ikke snakket med.Helt sikkert greie de også.

Og så litt selvdigg ;) Det ser jeg er så populært rundt omkring. Gøy for gamlemor å få litt oppmerksomhet vet du.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.