31.07.2011

Søndag og litt bursdagsfeiring


Er spent på hvor lenge energien holder i dag.Av en eller annen grunn holdt jeg koken til klokken 04.30 i natt.Gudene vet hva jeg drev med, eller hvor energien kom fra.Oppe igjen klokken 09.00.

Nå har jeg fått gjort unna litt husarbeid,merk litt, og pynta ferdig muffinsene jeg lagde i går.Minstefar hjalp til med pyntingen.
Får snart besøk av svigers.Vi skal feire eldstemann litt igjen i dag.Ikke hvert år man blir 19 og skal flytte hjemmefra.Snufs, stakkars mammahjerte mitt da.Men så utrolig godt for han å komme seg ut litt.Og Trondheim er nok en fin by å bo og studere i.

Nå skal  jeg sette meg ende ned på verandaen, har tenkt tanken snart en time, og ta livet med ro.Sola er her, baksten er klar, det lukter nytraktet kaffe og tja..gulvene er da litt rener og penere enn da jeg sto opp.Resten får bare være.

HA EN FIN SØNDAG

Kanskje en tur til Lilleputthammer kunne være noe?Kjempekjekt for de minste.Flere bilder kommer .

1 kommentar:

  1. Hei. Så flink du er og flotte muffins! Lilleputthammer skal visst ha blitt kjempebra for de minste! Har ikke vært der siden Aina var ca 3 år...og det er jo en stund siden nå. Kanskje en liten tur med barnebarnet i ferien. Er vel hjemme fra hytta og Sverigebesøk hos gode venner. Ha en fortsatt fin sommer. Vi snakkes. Klem :-)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.