06.07.2011

Feire mannen

I går kveld var jeg spent på om jeg og minsten klarte stå opp tidlig nok til å servere mannen muffins og kaffe før jobb.
I tillegg sovna jeg ikke samme hva jeg gjorde og så på klokka siste gangen kl.03.00.
MEN vi klarte det vi :) Markus spratt opp kl.06.00,fant tegning til pappa og satt klar og tent som et lys.Så da mannen kom ut fra badet og inn på kjøkkenet satt vi klare i pysjen ,med kaffe ,muffins og pakke .

Nå skal vi snart ut på Dollys.Kjekt , så slipper jeg oppvasken i dag:):)

Muffinsene vi laget i går ble veldig gode.
Brukte kokosmel i det ene slaget og mandelmel i  de andre.Erstattet sukker med Sukrin.
I de med mandelmel er det også philadelfhia kremost.Kjempegodt.

Hilsen til mannen på Vg Hurra

Ble ikke bilder fra seansen i dag tidlig pga lavt batteri på kamera.Men skal se om de jeg tok med mobilen kan brukes.

Nå må jeg gjøre meg klar her.God ettermiddag.

1 kommentar:

  1. Hipp Hipp Hurra for mannen din i dag :o)

    Ha en fortsatt fin,fin uke.

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.