24.07.2011

Litt alenetid for Mor


Litt alenetid har det blitt i dag. Var oppe klokken 06.00 for å kjøre datteren på jobb.Bussen gikk visstnok ikke før langt på dag.Fint med praktisk opplegg på kollektivtrafikken.Takk for det.

Tenkte å slenge meg i senga og sove litt igjen, men plutselig var tiden gått og her sitter jeg:)
Fått gjort unna litt husarbeid også.Ikke værst tidlig en søndags morgen midt i ferien.
Og det føles faktisk mye bedre å stå opp tidlig og få gjort noe,enn å ligge paddeflat til langt på dag.Har gjort det i flere dager og da forsvinner dagene så fort.Men selvfølgelig skal man kunne være litt lat når man har ferie også.

Er vel snart på tide å vekke liv i resten av familien:)

Nå skal jeg ta med en kopp kaffe på verandaen.Sitte der og nyte at jeg har gjort unna litt og tenke på at jeg har ferie i 3 uker til.Herlig.

Ha en god søndag alle sammen og ta vare på hverandre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.