30.07.2011

Et hjerte av Håp


Som mange ganger før satt jeg å så innslag fra Utøya i sted. Da ser jeg at Utøya ser ut som et stort Hjerte.
Et stort grønt Hjerte.Grønnfarge står for Håp.Jeg tenker at vi istedenfor å huske Utøya som et sted der mange ble drept så kan vi huske Utøya som et stort hjerte av Håp.

Mange av de ungdommene som overlevde har uttrykt at de vil tilbake.Det må bety at Utøya er et sted man føler seg trygg, et sted som betyr mye for mange.Da er det viktig at ingen får ødelegge dette stedet for ungdommene våre.

Vi må alle ha håpet med oss.Håp om samhold,støtte , medmenneskelighet og fred.

Jeg er stolt av å være fra et land som rommer så mange flotte ungdommer. Jeg er stolt av å være fra et land med så mye vilje til frivillighet og ønske om å bidra.
Jeg er stolt av hjelpemannskapene og av alle i vårt lille land <3

Den grønne hjerteøy av Håp

1 kommentar:

  1. SV: Takk for det Bente :) Dagen i går var super. Godt å høre du koste deg også <3

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.