14.02.2010

Teorien på Vinter C ferdig:)

Mamma4 er fonøyd og klokere etter 2 dager med teori på Vinter C kurs.
Mange blide ansikter, masse latter men også utrolig mye viktig informasjon og lærdom i forhold til det å klare seg på fjellet Vinterstid.
Hvorfor vi skal lære det? Jo skal på man  på fjellet så handler det ikke bare om siste nytt innen ski og klær.
Været kan skifte fort og da er det geit å vite litt om -hva gjør jeg nå-.
Som nyvalgt Korpsleder trenger jeg masse ny kunnskap. Kunnskap som kan bidra til at jeg kan ivareta både meg selv og andre , og kunnskap til å kunne veilede nye medlemmer. Nå står praksishelgen snart for tur.Da blir det skigåing og snøhulegraving. Spennende.
Ønsker dere alle en fortsatt god Morsdag, Valentinsdag og Fastelavenssøndag.Nå skal jeg spise nybakte boller med krem og smake på kaken min kjære har kjøpt til meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.