05.02.2010

GI BORT HOS PIA:)

Pia, som ble kåret til å ha den morsomste mammabloggen-09 av Foreldremanualen. har GI BORT
på sin herlige blogg.
Tror ikke dere vil angre på et besøk der for dama er morsom( naturlig nok hvis ikke hadde hun vel ikke fått noen pris for det heller) kreativ og inspirerende.Hun sa det ikke nytta å smiske for å vinne så man kan jo lure på hvorfor jeg lager dette innlegget;) Men det gjør jeg fordi hun fortjener alle besøk hun kan få:)
Hvorfor jeg ikke legger inn bilde av det du kan vinne? Fordi du skal se på bloggen hennes vel.

2 kommentarer:

  1. Da sender jeg deg pengene som avtalt...

    SvarSlett
  2. He he, neida, dette var jo hyggelig lesning for meg! Det er sant at det ikke nytter å smiske, men jeg blir jo alltid glad for gode ord! Så TAKK! Bare hyggelig om folk stikker innom og blir med på GI-BORT-en min - det stilles ingen krav bortsett fra at du legger igjen et lite hallo eller noe sånt.
    Ha en flott helg!

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.