12.02.2010

Takker for alle gode kommentarer

Må takke for alle de gode kommentarer som er kommet inn på innlegget Ingen vil ha en alenemor .
Spesielt tror jeg ordene fra gutta betyr en del for de som nå sitter i et valg mellom abort/ikke abort og blir møtt med kommentarer som at -ingen vil ha deg om du får barn nå.
Det skjer utrolig nok veldig ofte.Jeg jobber i en veiledningstjeneste for gravide og har reagert på hvor mange det er som møter dette.Skulle kanskje tro at de som hører dette kunne blåse i det for man vet jo hvor mange som har stemor/stefar, men midt i en tøff valgsituasjon er det utrolig hvor sårbar man blir. Så tenk litt dere som slenger ut sånne ting.
Jeg var selv alene med 3 barn da jeg møtte min nåværende mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.