25.02.2010

Dagen i dag, høyt i været og ned igjen.

Hvordan har dere hatt det i dag?Jeg startet dagen med friskt mot kl.07.30 i dag. Iførte meg treningstøy slik at jeg kune dra på trening og deretter jobb.
Leverte først en gave til en ansatt i barnehagen da det var hennes siste arbeidsdag.Greit å vise at man har satt pris på de som passer ungen din hver dag:)
Var strålende fornøyd og dro avsted.Vel inne på kontoret, skulle bare innom før trening, så oppdager jeg at min splitter nye røde kors vakttlf er BORTE!! Jeg visste helt sikkert at jeg hadde den i bilen. Ut igjen da for å lete.Borte vekk.Ringte på den og det ringte og ringte. Dro hjem, til barnehagen, innom bensinstasjonen og tilbake til jobb.Nada tlf.Jævlig kjett når du vet at når som helst kan det komme viktige samtaler inn.
Prøvde et forsøk til men da var det noen som slo den av gitt.Gratulerer med ny tlf, må ikke finne på å levere den inn noe sted altså!!!
Så var det bare å ringe mine RK kollegaer i ledelsen og fortelle om mitt mesterverk. Fikk sperret simkort og viderekoblet til min private så lenge.Phu!!Rakk såvidt treninga, men klarte ikke holde meg i ro der en hel time, dro etter 45 min for jeg skjønte at viderekoblingen ikke var vellykket. Så da var det å ringe på nytt. Da ordnet alt seg.Så i morgen blir det atter en ny korpstlf på meg.Da må jeg vel lime den fast på kroppen et sted:)
Haff.Først nå sent på kvelden at jeg er meg selv igjen.Kan skje alle dette, men typisk meg.Fint med en ryddig Korpsleder:)hehe.
Men nå har jeg hatt en kosekveld med minsten.Kost oss med crispy chicken  og deretter masse is:):):)
hr 17 var oppom 2.egt og fant seg mat og dukke ned foran tv`n sin og x-boksen igjen, fr 11 er hos sin pappa og frk 16 var ute med venner.Godt å ha litt tid med bare den ene iblant også.Trenger det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.