06.01.2012

Snart helg igjen

Da er det fredag allerede og første jobbuke er snart unnagjort i dette nye året.
HAtt noen timer hjemme nå da jeg har senvakt(tlf.vakt) i dag.Ferdig klokken 20.00 så da er det fortsatt litt kveld igjen.

Sett litt på god morgen norge og hørt om alle juicer som skal være bra.Trenger en ny blender eller juicemaskin.
Men jeg mener nå at vi ikke skal glemme å spise grønnsaker og frukt slik de er også. Man kaster grovt mye av frukten når man presser det og kun bruker juicen.

Og etter å ha sett på alt det sunne så laget jeg noen mini oreokaker:) hehe.Må øve meg litt for skal bake til en bursdag snart.Fikk et oppdrag så da må man gjøre så godt man kan.Når man skal ha det i heimen så er det ikke ikke like nøye.Bare det smaker godt :)

Hive innpå litt lunsj snart og dra på jobb.

HA EN FIN DAG :)

1 kommentar:

  1. Heihei :)
    Fikk ikke med meg god morgen Norge idag, fillern å, fikk nemlig en juicer til jul. Er endig med deg om at mye frukt blir sløst med en slik juicer, men har også hørt om noen som bruker fruktkjøttet til bakst og matlaging. Kunne tenkt meg å prøvd det en gang også. Kanskje ikke alt som egner seg. Meen så kan det bli veldig spennende og mange gode smaksopplevelser med hjemmelaget juice. Også det er en super måte å få i seg litt mer vitaminer og mineraler fra flere typer frukter enn om en skulle spist selve fruktene. Pluss og minus med alt, det er sikkert å visst :)

    Håper du og dine får en fin helg :))

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.