31.01.2012

Lat ettermiddag

Gjort unn litt jobb igjen, vært hos reguleringstannlegen med frk 13.Hun fikk tatt vekk reguleringen i overkjeven i dag og ble sååå fin :) Skal tilbake og fjerne den andre i slutten av februar.Blir godt å bli kvitt tenker jeg.


Natt til i dag var en slik natt der gamle voldsminner dukket opp uansett hvilken måte man lå på og uansett hvor trøtt man var. Man blir visst aldri helt FRI når man har opplevd overgrep og vold.Måtte stå opp til slutt og lese litt.Men jeg er heldig som har klart meg så bra som jeg har gjort. Gode venninner er gull verdt sier jeg bare. Og jeg har egentlig ikke noe å klage over i det hele tatt.

Så i dag er jeg trøtt som bare det, var nesten redd noen skulle tro jeg var småfull:) Kom ut av tellinga hvor mange ganger jeg gjespet i butikken.
Tåler ikke lenger slike våkenetter like godt som man gjorde som ungjente.
Nå skal jeg si til meg selv at jeg fortjener en liten stund i sofaen med en kopp te og et interiørmagasin.

1 kommentar:

  1. Så trist å høre at du har blitt usatt for vold! Husk bare, det er voldsutøveren som er svak!
    Ha en fin dag med god te og blad! :)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.