10.01.2012

Noen rolige minutter


Har landet ved pc`n med en kopp kaffe  ved siden av meg.
Fyr på peisen og God Morgen Norge på tv.

Tja,det er faktisk godt med noen minutter for seg selv også.Har nettopp sendt unger til skole og kurs.
Ettersom jeg starter senere på jobb i dag kan jeg ta meg råd til å slappe litt av på morgenkvisten.
Rikitgnok en stor ladning klesvask (igjen) som skulle vært hengt opp,men den klarer seg noen minutter til i baljen.Forstår ikke at det går ann heller jeg.Fylte opp tre tørkestativ i går kveld jo.

Så hva skal du gjøre i dag? Danskene feirer at dronningen har vært 40 år på tronen, Jay -Z rapper om datteren og jeg skal ha sen telefonvakt. Hver sine ting med andre ord :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.