20.01.2012

Helg og disco

Ja så har man nådd fredags ettermiddag igjen.Ikke dumt det kjenner jeg.
Selv om man trives på jobb så er det godt med et par fridager.
I kveld blir det nyttårsdisco med MR 7. Jeg og mannne er i gruppa som har ansvar for lek og spill.

Sannsynligvis blir det ikke behov for all verden med organisering for ungene vil vel leke og danse slik  som de finner på der og da.
Blir spennend eå s ehvordan i foreldrene i 2.tinn holder styr på ca 90 unger ;) hjelpe meg.
Jeg kjenner jeg repetere både nødnr og førsthjelp i hodet.Stakkars oss om en eller annen faller å skader seg.Men håper og tror det går greit for seg. De skal rekke både å spise, danse og leke så 2 timer går unna.

Ønsker alle en fin fredags ettermiddag .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.