06.03.2010

Vår i kroppen, Sol og en smålei venstreskulder.

Ute skinner Sola, mye av husabeidet ble gjort ferdig i går.Fikk hengt opp lyse gardiner på stua.
Nå nyter jeg å se den vakre sola ute, og er lettet over å kunne sette stativet med klesvask ut. Da lukter det så godt av klærne etterpå.Skal ut å sjekke om jeg kommer meg til tørkestativet uten problem.Da skal i såfall alle sengeklæne henges ut etter vask i dag.
Må en snartur til apotekt og hente ut smertestillende for skuldra.Burde ikke sitte her og skrive egentlig for nå bruker jeg bare høyre hånd. Så snart drar jeg vel på meg smerter i høyre skulder også. Fæl uvane dette her:)
Oki da får jeg sette i gang klesvasken, dra på apoteket og deretter ta en kaffe med noen nabodamer.Gutta våres er på utdrikkingslag i dag/natt nemlig:)
Ønsker alle en nydelig lørdag og god helg.

1 kommentar:

  1. Ja, tenk at det snart er vår! Deilig å se sola! Ha en flott helg!

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.