04.03.2010

La Jan Thomas og Christopher bli foreldre i fred

Jeg ønsker Jan Thomas og Christopher lykke til med det å bli foreldre.Velger de å adoptere så synes jeg det er nydelig gjort. De ønsker seg barn, de har tid og økonomi til det og selv om jeg aldri har møtt dem så ser man jo at de har kjærlighet i haugevis å gi av. To flotte bestemødre vil barnet også få.
Det er så mange barn der ute som sårt trenger et trygt hjem, så hvorfor skulle ikke disse to flotte menneskene få lov til å gi et barn det trygge hjemme det fortjener? Hvordan de velger å gå frem er opp til dem og ingen andre.Og at de eventuelt leter etter en surrogatmor som passer dem er jo forståelig. Hun skal da bære frem deres barn og bør kunne kommunisere og omgås de vordene foreldre på en god måte.
Kan vi ikke bare la dem få bli foreldre uten at vi skal blande oss så voldsomt.Tenk om hele verden skulle bry seg på samme måte hver gang noen skulle ha barn. Da ble ikke verden gammel.Jeg kommer sikkert til å få ymse meninger her også.Men som sagt før.Det er greit og veldig lov å mene noe annet enn meg:)

1 kommentar:

  1. Enig med deg ! Og det barnet som får de to til foreldre tror jeg vil få det kjempebra.

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.