11.03.2010

JA til Donor register i Norge! hva mener du?

JA til Donor register i Norge! - underskrift.no

Et viktig tiltak som mange flere burde ta stilling til. Vi vet aldri hvem som kan trenge nye organer neste gang.
Jeg mener det er verdt å tenke etter hva man mener om dette.Vil jeg at mine organer skal kunne brukes når jeg dør?
Jeg ser for meg at å være pårørende som får et spørsmål om organdonasjon må være tøft . Da er det mye enklere om man har skrevet under på at man vil. Da slipper de byrden ved å ta valget.
Tenk å være pårørende og være nær å miste en av sine, men at vedkommende blir reddet takke være organdonasjon.Større takknemlighet tror jeg neppe man kan føle enn det man sannsynligvis gjør da.


Noen som har en mening om dette der ute?

1 kommentar:

  1. Ja dette er absolutt et viktig tema som burde komme mer frem enn hva det gjør! Jo flere donorer jo flere liv kan bli reddet..

    En riktig god fredag til deg også! :)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.