12.03.2010

Blogger i Sola faktisk:)

Nå koser Mamma4 seg ute i sola, på verandaen,drikker kaffe, spiser vaffel og blogger litt.Minsten på 5  suser rundt i hagen og rydder snø:)
Han så sitt snitt til en hjemmedag når mamma også skulle ha det. Og like greit å passe på nå, til høsten er det skole og da er det ikke bare å ta seg fri lenger.
Herlig med litt vårfølelse.Har fått ryddet litt i stua ved hjelp av frk 16 i dag. Røde gradiner er bytta ut med hvite, og lyse grønne lys og lyse duker er kommet frem.Måtte bare ta frem et gult lys i gårogså.Tidlig med påskefarge men det er så koselig.
Ikke mye som skal til før denne dama kjenner det i armer, nakke og skulder for tiden.Kjedelige greier men får bare ta det rolig en stund. Så dette jeg gjør nå er ikke beste medisin men. Sa litt om det i sted også inne på foreldremanualen. De spør Når får du tid  til å blogge. Ta en titt du også og fortell hvordan du faktisk får tid til å blogge i en hektisk mammahverdag.
Okei, der blir det noen minutter med klesskift -mamma jeg glemte å gå på do.Jaja.. Sånt som skjer.Og selvfølgelig skjer det når mor har satt seg med kaffen:)Godt vi har fri hele dagen.
.....
Da har jeg tatt en skiftepå-stekeferdigvafflene-funnet mer gradiner-og fylle opp ny kaffekopp pause:)

Sola varmer så godt. Og jeg koser meg. Der kom posten og min lille postmann, som digger postmann Pat, løp ut for å hente den inn. Jeg vil ikke ha regninger i dag altså.Bare hyggelig post.
Vaffler smaker forresten fortreffelig ute i solveggen.
Hva gjør dere i dag? Kos dere og nyt dagen og helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.