31.03.2010

Hentet Brød til de engasjerte Hjelpekorpsmedlemmene:)

Da har jeg vært ute på en kveldsrunde og hentet overskudd av brødvarer fra en Butikk.
Blir så takknemlig for de som bidrar til at vi i Røde Kors Hjelpekorps kan ha et godt opphold under påsketjenesten og ellers i året.
I morgen skal jeg ut på ny henterunde.Går med en del mat når mange voksne er samlet i fjellheimen.
Det har heldigvis vært en rolig påske sålangt for korpset vårt.Håper det fortsetter og at folket der ute tenker sikkerhet før de drar ut på tur.Men det er godt å vite at det finnes mannskap tilgjengelig de fleste steder.
Jeg er veldig stolt av medlemmene i mitt korps.De gjør en helhjertet innsats for nærmiljøet.Enten det er påsketjeneste eller sanitetsvakt på en fotballkamp, enten det er 5 åringer som spiller eller de store gutta.
Teamarbeid!!


Bli med du også?

Når vi først er i gang med skryt så skryter jeg også av Hjelpekorpset i Tromsø som stilte opp i en redningsaksjon for en stakkars hund som hadde falt ned på en fjellhylle.
Som både de og vi sier et liv er et liv

1 kommentar:

  1. Så flott!
    Husker hvor gøy det var når jeg var med i Røde Kors som barn og ungdom... Kanskje jeg skulle blitt med igjen! Har forressten lagt ut oppskriften ;-)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.