29.06.2011

Tegn med tall, vinn Shufflebook

Sommeren er her.Noen har allerede fått ferie,imens andre må vente litt til.Men feriemodusen er over meg kjenner jeg.
Skolebarna har lang ferie og det fortjener de.Men kan hende tiden kan bli litt lang innimellom og man lurer på hva man skal drive med.
Fava.no har mange gode tips og ideer til akriviteter.

Mange av tipsene kommer fra Aktivitetskortene deres:



Ta en titt på Bloggen deres og få mange tips.
Det siste tipset er hvordan lage fiskeruse av halvannenliters plastflasker.











Har du sett Tegn med tall ? En "bok" med fine kort som viser deg hvordan tegne mange ulike figurer.


Mine første tegnekort




Mine første tegnekort




Frem med tegnesakene - dette er den nye måten å tegne på




Denne er utrolig fin for både store og små.Jeg er ingen tegner men med disse kan jeg faktisk få til noe jeg også:)
Barna lærer å skrive tallene og samtidig får de til en artig tegning.

Denne fine boken kan dere nå vinne.
Besøk fava.no og fortell meg i kommentarfeltet hva du synes om siden deres og produktene.
Deretter et par ord om hvorfor du bør vinne.

Har du ikke blogg ,men facebookprofil? da kan du kopiere nettadr til din facebookprofil og lime inn under navn/nettadr.
3 Heldige vinnere får hver sin Tegn med tall bok i posten.
Lykke til.Trekker vinneren om 2 uker :)

5 kommentarer:

  1. Jeg er ofte innom siden. Jeg har 4 bokser fra Sing-Sang og er kjempeglad i dem. Det samme er prinsen min ♥ Denne boksen ser kjempespennende ut, og jeg er gjerne med i trekningen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig glad i Fava sin side og er ofte innom! Jeg mottar også spennende nyhetsbrev med jevne mellomrom der jeg får mange gode tips... Jeg er kjempe glad i produktene både privat og gjennom jobben!

    Jeg er med i trekningen og håper jeg vinner slik at jeg kan få muligheten til å prøve de ut sammen med snuppa og i jobbsammenheng! Det er mye som kan prøves ut sammen med barna da man jobber i barnehage... :)

    SvarSlett
  3. De har skikkelig ordentelige saker:):)Er ofte innom siden deres.

    Datteren i huset er oppvokst med sing- Sang, noe som er utrolig populært:)

    vil gjerne vinne slik at vi kan kose oss sammen med tegning:)

    SvarSlett
  4. dette er noe jeg kjenner jeg har savnet både privat og på jobb. disse "kortene" er jo helt geniale. jeg jobber med multihandicapede barn, og de bruker vi bildekort til sanger med. ikke er jeg flink til å tegne heller, men her har jo både stor og liten mulighet til å lære seg noen triks :)
    jeg ønsker at jeg vinner Tegn til tall så jeg kan kose meg sammen med barna og lære oss noe sammen :) hilsen linda.

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ denne har jeg ønsket meg leeenge...
    Jeg vil veldig gjerne vinne!
    Jeg har en nyslått 6-åring som bør få litt bedre blyantkontroll før skolestarten...

    Jeg følger og følger i alle retninger...så jeg vet ikke helt hvordan dene falt av radaren...

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.