15.06.2011

I mål

Da er aller siste dag med eksamen og veilederutdanningen i mål.









Ble ikke den karakteren jeg ønsket meg,men med tanke på tiden og muligheten jeg har hatt til rådighet må jeg være fornøyd med å ha bestått. Jeg sa til sensorene i dag at med tanke på hvor mye annet en 4 barns mor har å gjøre så gir jeg meg selv en A for gjennomføring med vettet noenlunde i behold.
Kjente litt på bitterheten over å ikke ha kunnet bruke nok tid på eksamen,men kjenner nå at det løsner litt og kjenner heller mer på at målet er nådd.Hva blir det neste tro?;) Ikke skole til høsten kjenner jeg.Nå vil jeg bare være mamma og kone i utenom jobben min.Og bruke det jeg har lært dette året .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.