08.02.2010

Mandag og Øyekatarr

Jaja, nok en dag hjemme.Minsten på 5 har øyekatarr og må til legen en tur.
Skulle nesten ønske jeg kunne hente øyedråper respetfritt for øyekatarr kommer jo rett som det er hos barnehagebarn, og jeg hadde egentlig fullt opp på jobben i dag.
Men greit å ha noen forhåndsregler så ikke folk overbehandler.
Noen som er ferske mammaer og lurer på hva øyekatarr er?Les litt om det her.
Det er jo ikke farlig , bare ubehagelig for den det gjelder og så blir det fort en dag hjemme fra jobb pga legetime og oppstart med behandling. Når behandling er startet er det ingen fare å la ungen gå i barnehagen igjen.Noen ganger kan det rekke å behandle med øyebadevann også, men snakk med en lege så du er sikker på hva du bør gjøre.Ikke bare les hva jeg skrive rmed andre ord, jeg er ikke lege:)
Da får jeg benytte anledningen til å rydde opp litt da.Så blir det en tur til legekontoret og apoteket.
Ønsker dere en fin dag.

2 kommentarer:

  1. Hei! Takk for koselig kommentar hos meg:)
    Saa kjipt med öyekatarr da... Det hörer med i en barnehagehverdag desverre. Vi har hatt runder med det her hjemme ogsaa, men enn saa lenge var det leeenge siden gitt.
    Jeg har en herlig morgen idag. Minsten sover i sofaen og snart skal storetrollet hentes hjem fra skolen. Han er bare 3, men her starter de jo paa skolen saa tidlig:)
    Ha en riktig fin dag og god bedring til lille!
    Heidi.

    SvarSlett
  2. Velkommen som følger :)
    Nå er vi hjemme etter besøk hos legen. Ble Fucitalmic øyedråper på Markus.Så nå er det barnehagen igjen i morgen.Men godt med litt fri også sikkert.Koser seg i sofaen nå med bolle og sine 5 nyinnkjøpte scateboard (mini)som legofigurene kjører på:)3 år og skole? er det noen år med førskole da eller? Ha en fin dag.

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.