11.02.2010

Dagens planer, litt om i går og vanlige mammaundringer

Da er det en liten morgenstund igjen. Vi har alle våre planer om hva dagen skal inneholde.
Har ordnet ferdig frokost, nistepakker og skole/barnehage sekker.Nå er det litt tankedryss her inne imens jeg drikker kaffe.
God Morgen Norge serverer nyheter som vanlig, og  jeg får med meg en brøkdel bare, også som vanlig:)
Hr 5 må snart vekkes så han kan klargjøres til barnehagen.Deretter blir det jobb på mor. I dag skal jeg besøke Smiso på Hamar.De gjør en flott jobb i forhold til de som er utsatt for incest/overgrep.Et viktig sted å samarbeide med for min arbeidsplass.Gleder meg til å hilse på igjen, ta en kaffe og høre hva slags planer de har fremover.
Ellers blir nok rydding på kontor og litt vask.
Har ikke lagt de store planer for ettermiddag og kveld.Blir vel å sørge for at noen gjør lekser, lage middag og slappe av litt. Kvelden i går forsvant til Røde Kors Korpsmøte.Var ute i det fri og kjørte snøscooter. Herlig.Ikke like herlig da mor selv velta med scooteren som derved skled borti en av de yngste medlemmene.Men det gikk bra. Fort gjort. Så om noen av dere møter meg så kan det være greit å håpe på at det ikke er på scooter;) Noen i Hamar som kunne tenke seg å bli med i Røde Kors? Si ifra!!
Der kom hr 5 opp av seg selv gitt:)Slengte seg i soafen.Godt å kunne slappe av litt før man stresser avgårde.Blir fort nok travelt når han begynner på skolen til høsten. Sukk <3
Da får jeg ta meg av hr 5 og få på litt klær og finne frokost.Må vel passe på så frk 11 husker at hun har en buss å rekke også.Ønsker dere en fin dag i dag .

1 kommentar:

  1. Ah, det hørtes kjempe kjekt ut med snøscooter, det har jeg aldri prøvd.. Jeg pleier også altid å ha god morgen norge gående i bakgrunnen om morgenen, da hører man i alle fall litt om det hvis det er noe :)

    Bare å stålsette seg til Bosu, det er hardt, men man er ganske fornøyd etterpå :)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.