10.04.2010

Hjemme best :), Mammadamen og artistgalla.

Har hatt en lang dag med masse info, valg og trivelige mennesker:)
Røde Kors er virkelig et sted man møter mange flotte mennesker.

Skulle egentlig vært på hotellet og spist en bedre middag sammen med den fantastiske gjengen, men noe gjorde at jeg måtte bli hjemme.

Men kjenner nå at Mamma`n trives veldig godt med å være i heimens lune rede.

Fant nettopp ut at Mammadamen skal være Gjesteredaktør  på side2 Blogg i morgen.Tenker at da blir det nok mye bra innlegg å se.Det er ei dame med en herlig blogg:) Hun har masse fornuftige innlegg, og ikke minst setter vel både jeg og mange flere pris på hennes lykketips:)

Titter litt på Artistgallaen også. Har litt sansen for Solveig og Kristin. Litt rare , men veldig søte og gromme.
Måtte mange barn få hjelpen de trenger.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for fine ord:-) Jeg leste de egentlig på lørdag, men er litt treg noen ganger.

    Jeg skal nok forresten skrive en rapport om redaktørbidraget mitt, etter hvert. Håper du vil lese det:-)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.