08.04.2010

Atomlagrene skal reduseres

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=595973

Ja nå er ikke jeg noe kjernefysiker( eller hva det nå heter) og ikke er jeg et geni på noen andre områder.
Men ..at vi ikke trenger fullt så mange atomvåpen det forstår jeg.Og det håper jeg mange andre skjønner også.
Det beste hadde vært om vi ikke trengte krigsvåpen i det hele tatt.
Men det er vel langt frem til fred og fordragelighet verden over.
Jeg synes det er ekkelt å tenke på hvor massiv ødeleggelse disse våpnene står for.

Hva skal vi med alt som er på lager? når halvparten er oppbrukt så er vel jorden borte???
En som er med i diskusjonen på vg.nett  mener vi må ha atomvåpen i tilfelle E.T dukker opp:)hehe..
Da ringer vi bare Drew Barrymore tenker jeg.

Det er da en bra start om ikke annet.Gode signaler.
Sikkert mange som mener noe helt annet denne gangen også.Men jeg gjentar meg selv, det er helt ok å mene noe annet enn meg.Jeg får si som en eks av meg sa-Hvem har rett og hvorfor har jeg det? ;)

Noen som har noe vettugt å komme med? for dette ble ikke det mest seriøse innlegget mitt ser jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.