07.04.2010

Den store skrekken

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/fire-barn-forsvunnet-fra-barneskole-i-trondheim-3177570.html

Når jeg ser dette kjenner jeg en følese av maktesløshet.
Har selv vært ute på leteaksjon i dag.Men det var et voksent mennesket.
Man leter ,søker og håper.

Når barn forsvinner blir det gjerne en sterkere reaksjon, selv om et liv er et liv.
Har enda ikke vært på leteaksjon etter småbarn , men er redd det kommer.
Det er snart ferietid igjen og mye skjer.

Håper ungene kommer raskt til rette.At de har gått hjem til noen uten å si fra eller noe.
Kanskje er dette for dem en uskyldig lek som de ikke ser konskvensen av.

Sender mine tanker til foreldrene.
Husker godt en dag min datter, da 9, ikke kom hjem fra skolen.Ingen hadde sett henne gå hjem heller.
Var vel oppom skolen og sfo to ganger og lette overalt, dvs jeg lot være ene naboen for det var mørkt der og jeg tenkte da er de på jobb.
Men der var hun skjønner dere.Hun og gutten i huset hadde latt vær å skru på lyset. Når det var mørkt så kom det ingen fremmede voksne mente de.

Håper vi hører ungene er på plass hjemme snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.