02.08.2012

Tilbake på jobb

Da er man tilbake på jobb igjen.
Føltes faktisk litt godt å komme i normal sving igjen, selv om jeg gjerne skulle ha fulgt med mannen til Radiumen i dag også.
Han er nå igang med strålebehandlingen,  4 dag i dag .Da gjenstår det4 uker til.
Godt at det er satt igang også.Det værste er all ventingen på svar på CT bilder osv.

Men å være i jobb igjen gjør jo at jeg fokuserer på det daglige.Det gjør godt.Ellers har jeg jo min store bakehobby.Se gjerne innom bakebloggen min.

Har tlf vakt og har derfor litt tid innimellom til å blogge litt.Ikke så mye tid jeg har brukt her inne de siste dagene.Blitt mer på bakebloggen + at fokuset er på litt andre steder om dagen
Utrykket Grip dagen har fått en sterkere betydning i vårt liv.

Ser frem til å møte samarbeidspartnere igjen og min kolleger.
Og ikke minst alle kvinnene i kvinnegruppene.

Nå håper jeg vi får Sol i ettermiddag.Da skal jeg gjøre et forsøk på å sitte rolig noen minutter på terassen.Men har et bakeprosjekt pågang så arbeidsledig er jeg ikke uansett vær.
Venter på en bekjent skal stikke innom kontoret med mat, dvs påfyll av herbalifevarer. Tom for favorittbarene mine og arbeidsdagen viste så å være lengre enn antatt.
Trodde vakten varte til 12.30, helt jeg kom på at vi har sommerturnus nå.
Da varer den til kl.16.00.Da er det greit med litt påfyll av mat.

Ha en fin dag alle sammen:)

1 kommentar:

  1. Det er godt når man har det vanlige livet og ikke bare sykdomslivet. Samtidig tenker jeg at det er viktig å ta seg tid til de følelsene som dukker opp og ikke skyve de bort som om de ikke er der.

    Det er spennende dager hos dere nå, jeg håper det blir gode resultater av prøvene som er tatt!

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.