15.08.2012

Sol, fri og Postpakke

Godt med fridag igjen.Spesielt nå som det er så nydelig Sol.
Oppe tidlig og fått unna litt.Bakt og sørget for å tatt unna litt klesvask nå som det er sol og klestørk. Vi skal feire 5 års bryllupsdag lørdag, så da må det til litt kake:)
Og den som har besøkt bloggen min før vet at jeg er over gjennomsnittet glad i baking.
Besøk gjerne min bakeblogg Mammas Bakeri.


Minsten fikk allerede i dag pakken jeg bestilte fra Polarn O Pyret Det må jeg si var kjapt levert og klærne falt i smak, og var i passe størrelse.Så da er  et nytt skoleantrekk i boks.
Bestilte med en god lue med det samme.Skal selvfølgelig ikke brukes ennå :) men plutselig er det vinter igjen og jeg har glemt å kjøpe skikkelig lue.
Så like greit å ordne det her og nå.Alle disse luene som ikke dekker ørene irriterer meg.Men denne blir nok både god og varm.

Ingen vist i å kle unger i kuule og moderne  luer som gjør at de kommer hjem med  forfryste ører og blir syke. Og denne luen er da ikke stygg vel? :)

Da er det å tide med litt slapp av tid før noen tror de sulter ihjel og må ha middag.
Og jeg skal slappe av i sola har jeg tenkt.Noen ganger kan det bli med tanken for en mamma, men lov å prøve seg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.