12.08.2012

Snart skole igjen





Jeg synes disse tipsene var veldig greie.Ha fokus på at klærne skal være komfortable og slitesterke.

Ikke henge seg opp i siste skrik og dyrest mulig merke.Det er bare tull, og ja man kan fint arve klær eller kjøpe brukt.Kanskje er du flink til å sy? sy på litt tøffe merker og vips så har du et nytt plagg.

Men litt nytt er jo stas for oss alle:)
Jeg bestilte litt nytt til minstefar her fra Polarnopyret i kveld. Blandt annet denne skjorta.Han er blitt veldig glad i skjorter, og med en knallblå bukse blir denne stilig da.


De har nå  nettbutikk og egen side for Brukte klær.
Min minste fyller 8 år i høst, og jeg er glad kolleksjonen nå er opp til 152.
Gutten strekker seg og er lang og tynn.Vokser garantert fra a mor om noen få år:)
Blir ikke denne buksa fin til tror du?

Vel, jeg er egentlig ingen stor shopper, men det er alltid koselig å gi noe nytt til skolestart.Tenk minstefar er 3.klassing.Hjelpe meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.