20.07.2012

Mot Helg

Da er det nok en helg som står for tur.Ukene raser fort avsted om dagen.Så mye som skjer både i forhold til min mann og hans helsetilstand og det at vi pusser opp stua.Dessuten er det jo sommertid, sies da, og man skal ha tid til å være sammen med venner også.

Tar en kopp kaffe i en av mine nye rosa krus fra Ikea.På bildet over ser dere at de hadde fine roser også.Evigvarende.Må nok innrømme at det er det.Det har jeg knapt kjøpt meg før.Men disse skal stå oppe på et vitrineskap og kan aldri tenke meg at jeg husker å vanne noe der oppe.Vimsa.

Pynten på lysene du ser på bildet er laget av min venninne Linda.Hun er er en sånn AltmuligDame <3
Hun hekler, syr, maler og ja gudene vet hva hun ikke gjør.Jeg kan bare ikke noe med håndarbeid, om man da ikke har lov  å kalle baking for håndarbeid da:) Da kan jeg litt.
Om noen skulle ha lyst på sånn pynt til telysglass osv så si ifra til meg på mail. Hun tar bestilling.

Er veldig spent her nå for mannen dro alene til Radiumen i dag.Sal ha MR igjen.Se et større området for å utelukker at det er mer der. I tillegg venter vi fortsatt på svar av CT bilder.

Det ble en rar sommer altså.
Men nå får jeg slenge meg rundt å ordne med mr snart 8.Må vel en tur til Hamar i dag og fikse litt diverse vi og vente på at Pappa kommer hjem.For da skal det monteres ny kommode i gangen.Må skje noe :)

1 kommentar:

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.