13.07.2012

Fredag 13

Ja ja men sann, da var det Fredag den 13 igjen Dagen blir vel ikke stort annerledes av den grunn men. Tror du på at den dagen er "skummel?"


I dag blir det ny tur til Oslo.Manen skal på CT.Er litt bedre med oss nå etter å ha fått snakket med legene.Vi vet litt mer om prosessen videre.


Blir det nok en ny Ikea runde på meg og frk 18 Må jo ha noe nytt når stua får nye farger.Ble innkjøp av en stor Hemnes kommode i går.Skal få stå i gangen med alle sine 8 skuffer og romme alt jeg ikke vil ha i yttergangen;) 
Mannen og min bror skal hente et vitrineskap og en bokhylle senere i dag.Kjøpt brukt.Hadde Markør tv benk og ønsket oss mer av den serien.Men den har de ikke lenger på Ikea.
Men var heldige å fikk kjøpt et lite vitrineskap av en bekjent og henter altså litt mer i dag.


Blir vel litt tid hos min bror og familien også.Min mor skal dit og ha med minstemann når vi er på sykehuset.
Tror dagen blir bra jeg, tross datoen og ukedag:)

1 kommentar:

  1. Håper du kom deg igjennom dagen uten noen uhell:)
    Kjekt med nye møbler:)
    God helg!

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.