11.08.2011

Ut av Redet


Stryker skjorter og pakker ned. I gangen står en eske med favorittbøkene og den alle største bagen vi har en fullstappet av rene og sammenbretta klær.
På bordet ligger en huskeliste med ting og tang som skal kjøpes.Ikea får besøk :)

Først i går kveld skjønte jeg for alvor at gutten ikke lenger skal bo under sammen tak som meg.
MEN det er helt slik det skal.
Barna skal ut av redet etterhvert.Det er bare mamma`n sitt hjerte som ikke er helt klar.
Men er utrolig glad for at han vil gå skole,ut i verden og og klare seg selv.

Han kan vel egentlig ikke kalles et barn lenger når man har fylt 19,men uansett så er de våre barn.Uansett alder,  uansett hvor de er og uansett hva de gjør.


Minsten på snart 7, uttrykte i går kveld sterk misnøye med at det var sååå laangt til Trondheim.Blir nok litt merkelig at ikke storebror er hjemme og kan hjelpe til med vanskelig legobygging og tv spill.

Søstrene får en mindre å krangle med.Slår vel litt begge veier for dem tenker jeg :) Bedre plass på badet,men de vil nok savne en trygg storebror også.

Ja ja,da får man fortsette hverdagen. Pakke ned eldstemann sine ting og tang,imens mannen er med minsten hos tannlegen.Han er fortsatt i starten av tannfellinga og han skal da bo hjemme en god stund til :) Heldigvis.



2 kommentarer:

  1. Huff.. Kjenner jeg gruer meg allerede til Ingrid skal flytte ut. Håper derfor at jeg får et STORT hus engang, eller en gård eller noe, så hun kan bli naboen... hehe..

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner AKKURAT hvordan du har det, men de blir ikke borte for godt da :-)

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.