15.08.2011

Starte hverdagen med forkjølelse og feber


Sitter her å fryser.På søndag vandret jeg rundt i t-skjorte i Trondheims gater og var varm som bare det.Nå sitter jeg her inne i regnværet og kjenner kroppen verker og er varm og kald om hverandre.Utrolig hvor fort slikt kommer over en.
Fint å starte hverdagen igjen på denne måten.Men det kommer når det kommer.Kan kanskje skyldes lite søvn også.Satser på en bedre dag i morgen.

Ellers var det da greit å starte på jobb igjen.Få gjort unna litt planlegging for høstens kurs og grupper. Ikke lenge siden jeg satt der og planla frem til sommerferie og tenkte at det er leenge til.I dag satt jeg og skrev plan frem til juleavslutning.

Ellers har jeg rydda på rommet til eldstemann.Rart å ikke ha ham her ved middagen.Men han har det bra der han er.Jeg er spent på hvordan studiene hans blir.

Var en tur på kino med minsten og mannen .Så Cars 2.Markus koste seg,jeg lo en del selv også, dvs når jeg ikke sov;)
Ha en fin kveld videre.

1 kommentar:

  1. God bedring! :) Håper det ikke utvikler seg noe mer... Det er slitsomt å være i dårlig form, men ikke skikkelig syk!

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.