08.08.2011

Siste ferieuka igang

Ja da er allerede siste ferieuken igang.Det går altfor fort synes jeg. Mye av tiden har gått med til planlegging for han som skal flytte på hybel. Tok tid å finne en bra hybel og ordne alt som må være klart.

Har vært så heldig å få delta i to bryllup i sommer.I helgen var det min gode venninne Gro og hennes kjære Ole-Jonny sin tur.Et knakende fint par som skapte et eventyrbryllup og en god opplevelse for alle gjester.

Sammen med ei til var jeg fotograf i kirken under vielsen.Spennende :) driver å redigerer litt nå.Er ingen erfaren  fotograf men synes det er spennende og gøy.Litt skummelt å skulle bruke noen andre sitt kamera når man skal ha så viktige bilder.Får ikke helt til da , men gjorde da så godt jeg kunne.

Tillater meg å vise bilde av bryllupskaken:) Må høre med paret selv om jeg kan få vise noen bilder av dem.Både brudeparet og de 4 gode guttene deres var kjempefine.


Ha en fin dag :)

1 kommentar:

  1. du får nye ferieuka di. Her i huset er vi i gang med andre uken etter ferien allerede.

    Spennende med hybelflytte-barn da, og fotografering. gleder meg til å se bilder.. kaken var hvetrfall veeeeldig fin.

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.