15.01.2010

Meg og Facebook 2009

Artig å kunne se tilbake på hvor mye jeg faktisk har begynt å bruke Facebook og ikke minst endringene på hvordan jeg har brukt den.
Var veldig skepisk i starten, men tok fort av når jeg fant igjen bekjente og så hvor enkelt det var å kommunisere med venner der inne.Til tider har chatten blitt brukt mer enn sms.
Etterhvert har jeg brukt Facbook mer og mer som en kilde for inspirasjon og reklame/markedsføring.
Ved hjelp av Facebook har antall besøk på Mamma4 og Mamma4`s Skrivebord økt en god del.
Fant ut at Hjelpekorpset jeg er medlem av har en egen Facebookside noe som kan være en flott oppslagstavle både for medlemmer og besøkende som vil vite hva vi drive rmed.
For 2 dager siden ble jeg medAdministrator på Bjørn Leren`s Fanklubb:). En bekjent og vanvittig god Gitarist som skal delta på Norske Talenter 2010.
Facebook er veldig bra om man bruker hodet litt;) Det du plotter inn på siden din det vet alle som vil vite.






Vil du ha en slik også? Det kan du få her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.