05.01.2010

Hverdagen er tilbake :)

Jeg må si det føles egentlig helt greit at hverdagen er tilbake.
Har den egentlig vært borte selv om det var Jul? Tja, det kommer vel an på hva vi har gjort i jula og livssituasjon. Tross jul har det vært matlaging, oppdragelse ( gode forsøk i det minste) og vask av en liten HAUG med klær!!
Men det var utrolig godt å KUN ha det hjemme å fokusere på og kunne tillate seg å si" jeg gjør det i morgen".
Men nå begynner julestasen å bli i veien. Jeg har mye som skal gjøres og nye ting man vil starte med.
Lovet frk 11 for 2 min siden at vi skal ta vekk julepynten i dag/kveld.Hun er vel ikke så opptatt av at det skal bli ryddig. Men er VELDIG opptatt av pepperkakehuset med masse pynt som da kan spises :)
Nå må jeg bare få liv i minstemann på 5 , som skal i barnehagen, slik at jeg kan dra på jobben. Blir godt å komme i sving igjen der også.Sjekket den ene av tre inbokser der for noen dager siden. Den sa 75 uleste:)
En liten tur på treningsstudioet må man vel prøve å få til i dag også.Starte opp igjen med trening på søndag.Godt!!!
Ja det kan være hektisk og slitsomt med hverdagsmorgener når tre unger skal på skole, en i barnehage og mor på jobb, men disse hverdagene gjør fridager gode å ha. Der kom Minsten på beina gitt:) Da er det bare å sele på og komme seg i vei til resten av dagen.
Ha en fin hverdag i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.