06.11.2009

Markus 5 år,savner Rikke Lie <3

Ble sjarmert i senk av min 5 år gamle sønn i sted. Vi satt i sofaen og tittet på X-factor. Markus liker å høre på musikk men har egentlig ikke tenkt over om han bryr seg hardt om x-factor og hvem som er med der.
Han blir veldig stille en stund før han utbryter høyt" Mamma når skal Rikke synge da?".
Hans mamma fikk litt sjokk over at han hadde fått med seg navnene og ble totalt sjarmert av at han savnet Rikke Lie<3 Noe så søtt, og jenta er knalldyktig etter min mening. Bra Markus:)
Måtte umiddelbart inn på nettet og lete litt, og der fant jeg Rikke sin blogg. Da måtte jeg inn og fortelle om Markus.

Du trenger ikke konkurransen x-factor Rikke, du har all den X-factor som trengs.
Jeg og Markus kjøper plata di vi;)





Rikke Lie sin Blogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.