27.11.2009

Adventstiden er her:)

Da er den her igjen den søte førjulstid.Gleder meg over at advendt er her og skal bruke helgen på å pynte litt med lilla, bake litt og så må jeg hente frem noen av Englene mine.De er for fine til å stå fremme kun i julen.
Vi har alle våre tradisjoner. Før fant jeg ikke frem noe før lille juleaften.Men ha funnet ut at noen julekrus, julegardiner på kjøkkenet og noen fine Engler kan komme frem til advendt.

Hvordan gjør dere det? Mange er vel iferd med å lage julekalender til barna.Jeg må kjøpe inn litt i dag og begynne så smått. De to eldste er 16  og 17 år men må jo ha kalender for det:) Har to broderet kalendere som jeg henger små gaver på.
 Skal  prøve å unngå godteri i kalenderen i år.Heller prøve få til opplevelser og noe som er nyttig.
Ønsker dere alle en fin helg, og vær forsiktig når dere tenner lys på søndag:) Kos dere masse.

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Takker for samtalen vår..Nyttig info. Oppgaven er snart ferdig, og jeg sender deg den snart.
    Adventstiden er en fin tid. Vesla er 2 år og vi er jo bare hun og meg så prøver å lage gode tradisjoner. I dag har vi vært på julemarked på maihaugen, og jeg pyntet allerede sist helg. Litt tidlig kanskje, men er jo så koselig. Vi skal ha noen runder med pepperkakebaking, også maler vi mye. SKal lage hjemmelagde gaver til de nærmeste:)

    God helg!!

    SvarSlett
  2. Ja, advent er en koselig tid. Gleder meg veldig til juleforberedelsene i år.

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.