21.10.2009

Lys og Varme

Sitter her å tenker på hvor koselig det er på denne årstiden.Det er nå det er mest lys og varme slik jeg ser det.Fyr på peisen, levende lys og drikke kakao m/krem sammen med ungene.Så er det tiden for kreativitet. Lage julegaver og kort.Det liker jeg. Er ingen kunstner så det ser egentlig ut som Markus på 5 har gjort det meste.Men hva gjør vel det så lenge jeg koser meg med det.
Vet det er en del mennesker der ute som ikke er så glad i denne årstiden.De opplever mørket som tungt og vanskelig.Skulle ønske jeg kunne fjernet den opplevelsen deres. Det er vondt å se mennesker ha det vondt.Rett og slett. Å plastre et sår eller stoppe en større blødning på en sanitetsvakt er helt greit, men såret og smerten til de som sliter psykisk er det værre med. Men jeg prøver å strekke ut en hånd og være et medmenneske. Det strekker ikke alltid til, men det er lov å prøve for oss alle.Det er lov å si fra om at man sliter litt. Jeg ser masse styrke i de som tør å vise svakhetene sine.
Jeg har opplevd mine ting men kommet gjennom det.Håper at flest mulig av de som måtte oppleve en tung tid nå, må komme gjennom det og få det bra..Sender alle en varm klem og ønsker dere en herlig førjulstid <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.