01.09.2011

Nytt og Rart

Hm...hva i alle dager tenkte jeg..
Skulle skrive litt på bloggen og møter ord som sier at jeg bør laste ned Google Chrom.Hjelp, nye ting på pc`n er skremmende for en halvgammel dame.
Jaja, fikk nå ordnet meg etterhvert , eller samlet meg heter det vel.Og nå er snart innlegg nr 2 klart etter å ha fått litt sjokk så da får man si man fort godtok det nye.Men merkelig med andre farger og utseende.


Nå er det vel snart på tide å natte.For den som kan mener jeg.Stakkars mannen måtte ut på lang reise for å reparer lastebil..-er vel ikke hjemme før om 5 timer ,lød det.
Blir fin arbeidskar i morgen da tenker jeg. Kjekt med vakt når lønna kommer, men allikevel.

Men blir ikke noe av å sitte oppe å vente.Skrotten til denne dama er i sjokk over å ha trent 4 dager på rad :) hehe. Men gud som jeg trenger det.Glad jeg har produktene mine.,Hvis ikke hadde jeg klart dette. Må jo bli litt sprekere til KKmila i oktober.Fått med flere nå , så da er det gøy å trene sammen og se frem til en artig dag i Oslo.

Ha en fin kveld og god natt alle sammen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.