04.09.2011

Godt med kaffe

Ja nå smakte det med nykokt kaffe.Har vært ute i hele dag på Hunderfossen , sammen med 3 av mine håpefulle, naboer og bekjente.
Minsten var den som ble minst våt i regnet da han var utstyrt med regndress.Moder`n selv ble litt våt på beina ,men ellers bra.Gode klær gjør susen i ikke fullt så godt vær.
Tror alle syntes det var godt å komme inn i bilen etterhvert.Hørte ingen klager utrolig nok.


Nå har jeg stupt inn i joggedress og funnet meg en kopp kaffe som mannen hadde klar da jeg kom hjem.
Minsten har inntatt sofaen sammen med sitt nyinnkjøpte Troll  og Krone :) og frk 13 har erklært unntakstilstand og vil være alene på rommet sitt og i fred for alle en stund( som vanlig). 


Tror jeg inntar sofaen litt jeg også.God søndag ettermiddag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.