16.06.2011

Tid til Kjærlighet


Kjærlighet ja.Hva er nå det? Det blir ikke helt det samme svaret nå kjenner jeg som for noen år siden .
Flott å være nyforelsket ,men den ekte kjærligheten som vokser seg til i ekteskapets med- og motvind betyr mer.
Men så var det tid nok da.
Tid til å se og lytte til den man er sammen med.
Tid mellom barn som skal følges opp, viktige jobber og et hus som skal ivaretas.
Kanskje er vi kravstore til hva som skal til for å holde liv i kjærligheten og forelskelsen?

De små ting som en klem når man drar på jobb,at han stryker deg på ryggen når han går forbi deg, eller å kunne ta en felles lunsj på kafe`en gang iblandt.
For meg betyr det langt mer enn å skulle planlegge barnevakt, stresse seg avgårde for å nå et hotell i vettug tid og skynde seg hjem dagen etter så svigers kommer seg hjem fort nok.Nei takk!! Blir bare stress av det. Pengene forsvinner også, og da sitter jeg der med dårlig samvittighet for alt jeg kunne kjøpt til ungene istedenfor. Det kalles morskjærlighet visstnok;)

Det er den kjærligheten vi gir hverandre i hverdagen som er viktig.Men  for all del.Jeg kunne gjerne sett at vi hadde en helg alene litt mer en en gang annenhvert år. Dratt på en rolig sted med spa og gode turmuligheter.
Og for deg som er ungdom , så skal du vite at følelsene og behovet for nærhet og kjærlighet ikke svinner med årene:) Så ta vare på evnen til å gi og motta kjærlighet.
Husk at om du ikke evner å være glad i deg selv,Respektere deg selv, og anse deg selv som betydningsfull  så kan du heller ikke forvente at andre skal gjøre det.
TA VARE PÅ HVERDAGEN SAMMEN <3 og ide` jeg skriver siste setning svinser frk 13 forbi i natttøy og synger "kjærlighet er mer enn forelskelse :) skulle nesten tro hun visste hva jeg satt her og skrev.Herlig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.