25.06.2011

På rusletur med barna og kamera


Ja denne mammaen her og to av hennes håpefulle tok seg en rusletur i godværet i dag. Husket å ta med kameraet gjorde jeg også for nå skulle jeg ta bilder av unger, blomster og kanskje noen småkryp på trær og bakke.Joda, vi gikk ikke langt før vi fant kjempefine blomster.Disse skulle foreviges, så dro frem fotoapparatet som sa bytt batteri! Hurra.Og av en eller annen merkelig grunn har jeg aldri sett så mange fine detaljer langs ruta vår noen gang.

Men gåtur ble det, varme i trøya ble vi også da minsten sykla og vi damene måtte skynde oss etter.Han hadde lånt seg en hjelm som var en tanke for stor og jeg var redd han skulle "møte" en bil eller noe med en hjelm han like greit kunne lagt igjen hjemme.
Vel hjemme kom søren meg isbilen også:)
Så da ble det først is og deretter skrapet minsten frem gevinst på begge skrapeloddene han ville kjøpe tidligere i dag.Gevinsten fant vi ut skulle gå i potten for innkjøp av godis i Sverige i sommer.

Nå fant minsten som nettopp skulle spille tvspill ut at han og mamma`n hans skal sette seg på verandaen.Så da får dere ha en fin lørdags ettermiddag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.