03.04.2010

Skriver Masteroppgave om Blogging

Inger er en dansk student  fra Institutt for Antropologi ved Københavns Universitet, som skriver en masteropgave om norsk bloggkultur. Jeg skal i den forbindelse intervjues av henne.
Hyggelig at hun finner min blogg av interesse:)


















Blir spennende å se hvordan sluttresultatet blir.Hun skal skrive blandt annet om de såkalte rosabloggerne.Min blogg anser jeg ikke som en av "de rosa" da det er en mammablogg og en blogg som prøver å komme med opplysninger  og ideer til aleneforsørgere.Men som mange andre blogger reklamerer jeg og skriver i den til daglig ( prøver). Blogging har blitt en del av hverdagen på en måte.En måte å komme i kontakt med andre på.En måte for å utvide horisonten og komme i  kontakt med mennesker som har samme interesse og som ønsker å lære nye ting. Kommer i kontakt med mange flotte og intr mennesker :)
Har enda ikke samme besøkstall som mange av de unge jentene som skriver om fest og mote:) men besøkstallet øker stadig.Det er veldig hyggelig når nye mennesker blir følgere av Bloggen.Det viktigste er heller ikke antall besøk pr dag,men at de som er innom finner bloggen av interesse og at de gjerne kommer tilbake.
Jeg ante lite om Blogging da jeg startet høsten -09:) men lærer litt etterhvert og det viktigste er at Bloggen blir min, altså at jeg blogger på min egen måte, om det jeg er opptatt av og har meninger om. Ja så skriver jeg jo også om ting jeg bare undrer på:)Og får gjerne mest besøk på disse innleggene:) Er takknemlig for alle flotte kommentarer og ideer jeg får av dere som leser bloggen min.
Nå er jeg spent på hva Inger kommer frem til i sin masteroppgave. Spennende.

1 kommentar:

  1. Så spennende! Håper du videreformidler sluttresultatet! Jeg er forresten veldig enig med deg om det du skriver om hvorfor du blogger:) God pske! Klem fra Mammadamen

    SvarSlett

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.