05.04.2010

Enda en dag med Sol:)

Siste påskedag og sola er her.Supert.Nå er det egentlig bare å komme seg ut i sola snart og nyte dagen.
Hva skal dere gjøre i dag?
Tenker jeg tar med kaffekanna, appelsiner og slenger meg nedpå i solveggen.Minsten vil nok leke i sandkassa tenker jeg, eller sykle.

Ble mye blogging i går med å svare kommentarer så i dag må jeg prøve å holde meg litt lengre unna pc`n :)
Bra med masse kommentarer. Som sagt så er vi ulike og har mange meninger alle sammen.

Men må le litt når folk kommenterer og helt tydelig ikke har lest halve innlegget engang:)
Eller vedkommende som mente jeg var for ung til å si at jeg husker hvordan det er å være ung."du er bare 23 selv hehe", vel kjære deg takk for komplimanget men denne mamma`n er nok snart 39:) Lese litt MER før du kommenterer kanskje:).

Men den kommentaren som slo alle i går var den som mente jeg ikke var den rette til å kritisere noen jeg som var alenemor.Vel, ikke er jeg alenemor og ikke har det noe med saken å gjøre heller:).

Uansett sivilstatus så skal vi helst ikke kritisere/dømme hverandre uten en virkelig god grunn.Og i innlegget mitt i går om de to småjentene var det hverken meningen eller noe poeng i å kritisere foreldrene.Har prøvd mitt med en av mine og vet hvor "smarte og utspekulerte" disse småjentene kan være.
Og dette med fulle ungdommer er ingen nyhet i grunnen.Men det å diskutere hva vi foreldre gjør med det er
fortsatt viktig. Men til syvende og sist er det jo tillit, verdier og åpenhet som teller.Og det er det flere unge som kommenterte i går også.
Ha en nydelig påskedag folkens.Uansett hva du har for planer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at DU at deler en kommentar/din mening her :)
Kommentarer som er direkte krenkende eller rasistiske blir ikke publisert.